Tisdag!

God mogon :)
Sitter och pratar med mamma angående gårdagen! HAHAH Patetiskt säger hon med!
"lämna dom ifred så kanske dom kan lämna er ifred, och då tycker dom inte att det är kul längre"
Det är min mamma det :) Snäll och omtänksam :)

Mamma kommer om ett tag! Ska in te stan och ska köpa värktabletter! Till armen!
Inflemmation antagligen! BAH! Och mina magtabletter med! Dom jag har hemma är snart slut, hade 11 stycken om jag inte minns fel! Ska käka i en månad! BARA SKIT MED MEJ :p Menne, what ever ;) Några tabletter och sen äre ju bra :)

Pratade nyss med bror, han bajsade :p Ovanlit att han ska sitta och skita när man ska prata med honom :p
Han hade ingen betong borr :( Skit också! Men jag ringer Robban nu och ska frågan... Och han hade de då :)
Han skulle komma typ på fredag och fixa det ;) Tur man har en bra svåger xD Fast han kan vara sur och tvär:p
Är ju uppvuxen med honom, så han är ju lite som en bror till mej! HAH Men jag tackar gudarna för att han inte är en riktig bror :p Då hade det vart äcklit :p Mohaha! :)

Försöker få tag på Lina med! BAH! Men hon svarar ju inte! Jävla Maggan! :p HAH Göllit va? Maggan :)



Fick tag på Lina.. Vi ska te stan, hämta tabletter och sen fiika :) Jammi :p
Jag har duschat och städat lite... Känns tokit att man är klar med det mesta innan klockan är 12 tom :)
Häftit :) What ever! :p Känner mej duktig iaf ;)

Nu ska jag la kika efter nån frulle, sen hänga tvätt!
Baaay!
PoK

                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0