21.50

Va ju bara ca 2 timmar sen jag skrev!
Men jag är så trött! Men innan jag kan sova ska jag se på D H-W!!!!! Faan vad det är bra :)
Sen blir det skräckfilm inne i sovrummet med älsk! Mysa och kramas till filmen :)
Skit mysit när man ligger lite halv rädd! (:
Och jag älskar Addes doft, älskar att känna hur han andas och känna hans hjärtslag!
Det finns inget mysigare, NÄSTAN :p, i mitt liv! Det enda som slår det är att mysa med Rasmus <3
Och honom saknar jag MASSA!

FIA var på UL idag och allt såg så bra ut! Fast de såg inte könet på bäsen då xD
Bebisens rumpa var typ det enda de fick se (: Så mysit :)
Ville med följa med! Men skolan dårå!!!! Aj,aj!!!

Jag hoppas att jag orkar gå i morn!
Det är segt att gå upp varje dag då man inte är van!
Men jag gör mitt bästa :)
Fast idag skolkade jag lite :p
Vi va och käkade på matverkstan! Sen orkade vi inte gå tebaka!!!

Nu börjar programmet :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Haha,var ju inte dig jag menade :) Kraam

2008-11-26 @ 01:23:49
URL: http://svartaenglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0