Kvällen

Jaha ja..
Kanske skulle man ta och lägga sej snart? Jag är trött och så ska ja ju upp i morn med!
Men Ghost Ship kommer ju ikväll, så det blir nog att se den!!! Den är ju ganska bra så..
Jossan kommer sitta och blunda om vart annat xD Haha, så jävla lättskrämd :)
Men lite skojjit äre allt :p Tycker jag iaf :p Kanske ska ja hålla hennes hand!? HAHA

Carro gick nyss hem..
Vi har fikat och snackat massa skit  :)  Jag har färgat håret till rött :) Fint som faan varte :)
Jossan gjorde blonda slingor på Carro, vilket vart fint med :) Vi käkade hemgjord pizza med.. Och det var mums-mums :)

Innan på dagen låg jag och läste på soffan! Disel låg på mej och mös!!! Älskade lilla varelse! <3
Sen låg han inte bra, så då ställde han sej och trajjade på min magen :p Sen tyckte han la att den vart tillräcklit mjuk, för då la han sej igen! HAHA Tokiga lilla kisse... Bilder finns på bdb :)

Skolan i morn igen! Men jag vet inte om ja pallar, huvudverken börja komma nu igen :( FUCK VAD DE SUGER!!!

Idag har jag också dammsugat, skurat och fixat till alla rum :) Medans huvudverken va liite bättre!!!
Fint vart det och jag är glad!!

Nu börjar filmen!!!!
Hejsan!

 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0