sista orden för ikväll..

Nu är klockan 20.40 och jag får sitta ner en stund igen!
Helt otroligt vad saker man har hunnit med denna dag! *Phu!
Skönt att ALL tvätt ät tvättad! Och nu ska det bara vikas med! Men det gör jag nog i morgon xD
Jag pallar inte så mycket mer ikväll, måste ju hämta tvätten sen med!
Men vad fasen! Ska se om det finns tid i morgon bitti med, då kan jag ju låta det hänga det som inte riktit är torrt!
Det vore ju bra! Helena har vart en ängel som hjälpt mej med all tvätt! Älskar!
Sandra sitter och leker med Agnes på en filt på golvet, de leker med Agnes kulor som har vart här hur länge som helst!
Ska snart ta oss en kvällsmacka och sen lägga tösakrusa i sängen!

Klockan 9 börjar ju mitt program med! Blir en SEEN dusch ikväll, men det kan ingen hjälpa!
Jag tänker inte slänga in mej i duschen nu innan jag vart ute för sista gången!
För det är KALLT som faan ute!

Adde messade för en stund sedan, Han skulle äta och sedan basta!
De har det bra där uppe :) Sa till honom igår, eller om det var i morse, att han kommer ha världens ölkagge när han kommer hem :) Pimpla öl i bastun är ett måste ju ;)

Men GUUUD vad jag saknar honom!
Trodde inte att man kunde sakna någon så pass mycket efter bara några dagar! Men joo det kunde man!
Och det suger verkligen!!!
Jag älskar honom så mycket och jag ser verkligen fram emot vårat liv ihop!
Hus, bil och barn :p Och våra katter så klart :) Mihihi!

Nee så trött jag vart! Men det är inget att göra åt! Jag måste hålla mej vaken nu! Måste hämta tvätten och sedan få Agnes i säng :) Men inte riktit än, hon kan allt vara vaken ett tag till :) Då sover hon lite längre i morgon :) Mohaha, man få inte vara dum du vet ;)

Ajja nu börjar programmet snart!
HAde

Kommentarer
Postat av: Katja

Ingen fara att du undrar..men varför undrar du en sådan sak? bara så där?

2008-10-28 @ 21:03:02
URL: http://svartaenglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0