Tankar!

Först ska jag bara säga hur GLAD jag är ÖVER att Anders Eklund fick livstid!!!!
(Han som våldtog och sedan mördade Engla!!!)
Det finns ett rättsystem i Sverige!



Sitter här och tänker på Tess,
Nu är det 3dje gången på ett år som hon får cancer!
Så det blir ännu mer cellgifter!
Men hon kämpar på!

Hejja Tess!!!!


Annara idag har jag vart i skolan!
Jihii!
Hejja Sara ;)
Haha!!
Sen har jag vart på stan, apoteket och biblan!

Surt att jag fick ut tabl på recept, för magen, och jag tjänar att ha recept på magtabletterna!!!
Wiihuu!!! HELA  4,50 :-
Det kunde lixom ha kvittat!!!
Och sen går det inte heller in på den där räkningen, eller den som gör att man får gratis medicin tillslut!
BAH!!!! Fitt läkare!!!!

Ayeee, skiter it! Nu har jag fått medicin iaf!
Får la hoppas att det hjälper den här gången iaf!!!

Sen när jag kom hem har jag städat..
Toan och köket iaf!!!
Fint vart´e  ;)

Adde skulle dammsuga i morn!
*puh!!!!
Skönt att han kan göra det!
För jag är precis slut!!!!

Ska lägga mej i ett varmt långt skönt bad sen!!!!

Uhja!
Hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0