23 december 2009

Tja!
Vi gick upp tidigt i morse! Helena kom igår och sov över här! Vi hade en massa tjej-snack bara! MYS =) Och så var ju min Jojo här igår med! <3
Jag vaknade redan halv 9! Tyckte inte att det var någon idé att somna om, men la mej i sängen och myste med Lelle lite, sen upp och diska och fixa frukost! Så vi tre åt frulle och hade tända ljus här hemma =) Mysit så!

Vi fick lite pengar idag med! Så det vart att åka till stan skaplit! Betalade hyran! Så det är gjort med =)Det är nog första gången som vi betalat så tidigt =) Då blir de glada nere på lövgrens =)
Sen kikade vi runt lite, handlade must åt Leslie´s pappa och en bingolott! Det tyckte vi lät skoj, så vi köpte var sin med! Det är ju uppe-sittar-kväll ikväll! Så vad faan! Hoppas att vi kan vinna lite, tror ju inte ett dugg på det! Men hoppas kan man ju göra!

Vi tog en kopp kaffe hos Espa, sen kom Adde och Karate och hämtade upp oss och körde oss till MAXI, FY FAAN I HELVETE VAD FOLK! Men det är ju inte konstit, dagen före julafton och det sista måste inhandlas lixom! För oss vart det en stor-handling! ;) Det gillar vi! Nu ekar det inte i kylen längre iaf ;) Mohaha! Vilken kö det var med! Urk och Leslie som har myror i arslett hade problem att stå stilla där och vart rastlös! :p Men det gick!

Vi åkte alla hem till oss! Packade in och började med mat! Tacos vart det! Och vi åt allihop! Jag vart SÅ mätt! Har nu efter det diskat, plockat lite och vikt tvätt som Leslie ska lägga in i garderoben sen när han kommer hem! Han är iväg en sväng!

Vi köpte en del frukt med! Jag har en GALEN pojkvän som äter upp 1 1/2 KG klemmentiner på 2 dagar! Det är sant! Det är otroligt! Han blir snart själv en klemmentin;) Men vi köpte bananer och päron med! Hade apelsiner hemma, så jag har gjort ett frukt-fat! Vilket jag är väldigt stolt över! Det vart så fint =) Hehe! Det ser verkligen lockande ut ;) Mijau!*

Vår minsting här hemma är en PEPPSI <3 Så söt =) Han kom och korrade ner sej hos mej och Lelle i morse <3 Mattes lilla snutte <3 Disel är så snäll mot honom med och de trivs bra ihop! Skabbet verkar tycka att det är kul, hon busar med honom och det är roligt att se!

Nehej! Jag ska sätta mej igen och skriva klart brevet till bardan! Sen ska jag ta mej ett bad innan lotto-bingo!

SES

Kommentarer
Postat av: jenna

Hehe vi ska med spela bingo ikväll:P lite skojj måste man juh ha:)

2009-12-23 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0