Kväll!

Nu är jag hemma igen!
Vi har vart hos Jojo och spelat spel! Jätteskoj var det :p Men svårt (A) Är inte speciellt allmänbildand xD
Jag, Helena och Jossan åkte till hallen, Leslie åkte på fest, bad honom åka hem med mej (haft lite ont i magen till och från under kvällen så ville hem och bara ta det lugnt), men festen var la viktigare tydligen... Men, men bra Sara, bara gilla läget!

Jag ska ta mej en natt macka snart! Är grymt hungrig! Men det är ju så tråkit att äta själv!
Blir ett par rostade med apelsin-marmelad tror jag! Det är ju gott och oboy till det självklart ;)

Ne!
Skriver i morgon, får se om jag somnar nu eller om det blir att vänta tills Leslie kommer hem (om han nu gör det!?)

Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

Okeej.. låter toppen. jo allt är bara fint här med.. =)

2009-12-12 @ 11:47:22
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0