Lite tankar om Bebis och dess saker!

Snart ska vi nog gå och lägga oss! Är något trötter! Eller mer seg! Så sängen blir det snart iaf!
I morgon ska jag möta MY halv 1, ska ju börja bild och form i morgon eftermiddag.
Mamma kommer in i morgon förmiddag! Hon skulle åka till Ö-stad och hämta ett brev som Per-Ulla missa att posta nu innan de åker till Indien! De åker i morgon om jag minns rätt! Bröllopsresan! Rida elefanter, det vore något =)

Det går en massa tankar i huvet om allting som har med barn att göra, det där med dopet och sånt!
Det är ju faktist "bara 19 veckor" kvar!
Dopet blir av i Fivelsta kyrka, där är jag döpt bla. Och jag känner prällen ;) Så det har JAG bestämt, tror inte Lesllie bryr sej speciellt mycket! Så det funkar! Var och kollade skötväskor idag med! Behöver ju en! Det fanns en som jag fastnade för ganska mycket, vet inte om färgen är x-akt rätt till vagnen! Så det blir antagligen bara en vanlig svart en! Men de fungerar de med! Så kollade jag en massa bäse-kläder med! Vad mycket fint det finns! Mest finns det till tjejer faktist! Men det finns en hel del för grabbar med! Jag gillar Lidex bättre än HM, det finns mer att välja mellan där, då det gäller mindre barn!

Jag har börjat tro mer och mer att det ligger en grabb där inne och kickar om kvällarna! Kanske är det för Leslie är så "säker" på det!? Inte för att det spelar någon roll! Men visst hade det NÄSTAN vart roligare med en flicka då syrran har två grabbar! Men ja! Vi får se!

Det där med ULét vet jag inte hur jag ska göra med längre! Det handlar ju INTE bara om att få se vad det är för krabat utan också att ännu en gång få se henne/honom en gång till innan h*n är ute i störa världen! Det är alltid lika mysit att få se =)

På de senaste dagarna har det vart aktivitet i magen! Tror det var i förrgår, då var det heltokit =) Snacka om att ta en sväng-om där inne =) Men det var en otrolig upplevelse! Och fler sånna kvällar lär det ju bli!

Jag och min syster pratade om läckande bröst i lördags och gissa vad, jo o i söndags började det komma ut lite, så pass mycket att det vart fläckar på t-shirten! Men vad gör man!? Ont i brösten har jag iaf! Spänner och har sej!
Inte hela tiden, men ibland! Är det inte tidigt att det redan har börjar droppa lite!? A jag vet inte!
Tycker bara att det är typist att det ska börja precis efter jag och syrran snackat om det!
Fick ju ta ut min bröst piercing i vecka 12 (tror det var då om inte tidigare) För att det kom ut lite råmjölk ur de hålen! Men nu, jaa!?

Det här med namnen känns tokit att tänka på med! Vi har några fin-fina namn! Men tänk om det inte är en sån som kommer ut!? :p Vi får se då!

Hur vi ska möblera om så vi får det trivsamt och allt det där! Och när är det dags att göra det!? en månad innan beräknad fl eller 2 veckor innan!? Någon med bra förslag!?

När är det dags att köpa allt det andra!? Skötbord, sängen, blöjor osv!?
Vi har ju redan det mesta! Inte det som jag skrev över dock! Men det får jag väl ta någon dag senare sen!

Hur kommer det fungera med Disel då? Han är ju en riktig matte-gris! Jag hoppas verkligen jag kommer få tid för honom med! Det är ju min bäse, han med! <3 Vill ju inte att han ska känna sej utanför så! Vi får se till att ta oss tid till våra djur med! Det ger sej nog!

Nehej! Nu har jag nog pluddrat klart tror jag!
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0