Vilken dag!

Allting var bra! Bebis mår bra =) Magvärken kommer till och från. Hon skyllde på min tarm! Visst har jag vart hård i magen innan, men inte nu! Då kan det väl inte vara tarmen som gör att jag har så ont?
A jag vet inte! Men allting med graviditeten var kalas och pullerish var "fin", HAHA! Ja, det var ju bra det iaf ;)

Vart inget soc-möte, eftersom jag kom in till läkaren kvart i 4, satt alltså 45 min och väntade på att få komma in! Även att jag hade en bokad tid! Yäyä! In kom jag ju iaf. Så efter läkaren följe jag och Leslie med mamma till Fia! Fick träffa henne och barna! Och en "stackars" Robert! Höhö, han har ryggskott eller något skit, men jag är hundra på att det är all hans jävelskap som ger igen nu ;) Barnen är så härliga, Rasmus ville mysa och busa och vara med när vi käkade! Linus han var trött! Men han flinade upp sej i vanlig ordning <3

Efter vi vart där följe vi med mamma ut till Joans och matade hans kissar, mamma är ju kattvakt nu!

SEN vart det stan med Madde =)
Träffa även Jojo, Adde, Karate och Sandra! =) Men jojooch Sandra gick sen iväg. Vi har köpt klart ALLA julklappar nu! Och det är så skönt! Leslie ska väl bara köpa något litet till mej! Sen är ALLTING klart! SKÖNT =)

Nehe! Kom hem lite efter 10!
Daisy har vart ute sen igår och vi har inte sett till henne! Jag hoppas att hon kommer hem snart! Man blir ju lite orolig att ännu en katt försvinner!? Tror seriöst att någon tar våra katter här! Kollar man vid Östenssons, vid bankomaten, så är det ju fler katter som försvinner!? HM! Men, men märks om hon kommer hem igen! Men det får vi ju hoppas!

Jag ska prata klart med Jojo på msn, sen ska jag sova!
NattiNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0