Tankar och Känslor!

Hemma igen! Har ju vart hos Lappen och Bardan ett tag idag, sen drog vi hem! Adde kom och hämtade mej! Torka kattskit fick jag göra MASSA! Men vad gör man då? Leslie och Lina har jag försökt få tag på HELA jävla dagen! Men dom verkar ju inte bry sej alls om Kajsa! Men tar dom inte henne denna vecka så lägger jag ut henne på blocket! För jag klarar inte av henne längre! Skit härlig och mysig katt, men vad faan! Jag kan inte ha en katt i en lägenhet som bajsar precis UTANFÖR lådan! Hon behöver komma ut på landet! Och jag vet inte när vi flyttar dit! OM vi nu gör det!

Det blir inget med huset som vi skulle hyra iaf! Vi vill inte ha det! Dom som skulle blivit våra nya hyresvärdar verkar ju inte kloka! Gubben går tydligen bara rakt in där, även om man inte är hemma! CEPÄ! Så kan han ju inte göra! Jag menar, hyr vi nu huset av dom så har inte diom någon rätt alls att gå in! Om det nu inte skulle vara fel på oljepanna exempel! För då kan man ju förstå om de är tvugna att gå in! Men han gör det tydligen hur som helst! Sen så har vi ju det där med "alla saker som dom har fixat på huset", de har sagt så innan, men inte gjort ett skit! Så vad faan! Dom sa att vi skulle få huset och att de skulle skicka kontraktet nu denna vecka som var! Men inget har kommit, snacka om seriösa! Nej fyfaan!

Nu i början av veckan ska vi kolla på ett annat hus, som vi skulle få kunna köpa för en "billig" peng! Billigt för ett hus iaf! Vi ska kolla på det så får vi se vad som händer! Här kan vi iaf inte bo kvar! Grannar sätter snus på våran dörr och slänger soppor utanför porten! De är otroliga! Fyfaan vad äcklit! Man skulle kunna tro att man bor i en pundarkvartt! BLÄ!!!!!!!

Jag hoppas nu att inte vi får någon skit för det.. Vi hade ju fest i fredas! Och jag lovar innerligt att jag kommer bli GALEN om de kommer och klagar på oss! Faan alltså! Jag är så grymt trött på Charlottenborg! URK! Skulle kunna spy på det! Hoppas att Adde gillar huset och att det inte är allt för mycket att göra med det! Så vi kan flytta från den här jävla hålan!
HOPPAS!

Efter vi kom hem från Bardan så hoppade Adde in i duschen och for vidare på sin kusins kalas! Jag var hemma och städade! Så nu äre skaplit fint hemma igen! Och det är såå skönt! Jag hatar när det ser ut! Helena kom straxt efter att Adde åkte.. Hon lagade mat till mej :) Mums, hennes ostsås ;) Me Love! Vi spelade kort och myste! VANN varenda gång :p Spelade yatzy med, även då vann jag :) Så vi bestämde oss (jag) för att åka till matverkstan när Adde kom och spela lite, han skulle ändå köra hem henne! Så det gjorde vi :) Åkte med 400:- och kom hem med 1000:- :) Skojjit när mamn vinner sådär :)

Så i morn blir det att gå ner till ICA och köpa hem kattmat så det finns hemma till mina hjärtan <3 Och kattsad! Får byta HELA tiden så det inte luktar kattpiss efter Disel! Måste ta och kastrera honom nu den 25te, hoppas bara att jag får mina pengar! Märks, men jag är ju sjukskriven så!

Vill bara hoppa av nu! Från skolan! Men då får jag inte ett öre någonstans ifrån! Och det skulle suga älg-pung måste jag säga! Men vad faan ska jag göra då? Nu blir det snart remiss till psyk! Så de kan nog kanske hjälpa mej mer! JAG lovar! Jag är INTE psykist-störd! Jag har bara dålig självkänsla och är ledsen! Och det är inget konstit med det alls, det är fler än bara jag som mår dåligt psykist! Faktum är att det är MASSA mer än bara jag som mår skit!

Frågan är nu bara, vad kan dom göra för att kunna hjälpa mej? Trycka i mej mera piller? Det verkar ju fungera mycket bra, NOT! Men, men!

Nee, nu har jag babblat på för mycket igen!
HA DET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0