Här säger jag god natt!

Klockan är 5 i 12 och jag känner mej precis slut i kroppen!
Är ju inte van att gå upp "så tidigt" som jag måste göra nu!
Men i morn ska jag sova till 10-11 iaf! Skämma bort sej sådär sista dagen innan skolan börjar på riktit!
Vet inte om jag kan sova ännu, men jag ska lägga mej på soffan och kolla på barnprogram :)
Så kanske jag kan somna där!? xD Det var läänge sen jag sov på soffan! Och det har jag ju saknat lite :)
Att få somna framför TV är ju det bästa som finns! :)

Min älsk har lagt sej för typ en halvtimme sen!
Men han somnade innan skräckisen var klar, så han fick ligga brevid mej på soffan, i mitt knä och sova! Fasen jag vågar inte se skräckis själv vad faan xD Larvig, A jag vet!! :)

Mår lite bättre nu med! Vart massa bättre när jag fick sitta med Adde i knät och pilla i hans hår :)
Älskar dej Andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0