känslor :(

Jahopps! Så vare dags att lägga sej för att sova då! Lina är här med! Ska sova här i natt igen!
Fortfarande lite tjat med Leslie, och han kan ju aldrig ge sej heller!

Skolan i morgon! Men vart är motivationen? :o
Jag har ingen som helst lust att gå alltså! Men jag kommer bli utskickad om jag inte börjar att sköta mej!
FYFAAN! Sjukintyg blir det nog snart igen skulle jag tro
Men grejjen är ju den att även om jag får ett sjukintyg så vill ju inte min lärare Peter att jag ska vara kvar på skolan! KUL! Man känner sej ju verkligen välkommen då! Han tycker att jag tar upp någon annans plats, men jag menar! Det är ju massa människor som hoppar av från klassen! Så vad gör det om jag står skriven där? Och att jag får komma när jag känner att jag klarar av det? Jag tycker att det är konstit! Faan alltså!
Jag hoppas att jag kommer att få det med! Men det får jag nog! Ska nog be mamma ringa till läkaren i morgon! Så de kan ringa upp mej när jag är i skolan! Annars får jag ju aldrig någon tid! BAH!!!
Jag känner mej nere nu igen! Varför? Det borde ju vara jättebra nu! Vi ska flytta till hus! :) Och det är ju en sak som glädjer massa! Men varför är jag nere för då? Lite orpoligt är det ju med skolan och så! Men bara jag kan få tillbaka motivationen att vilja gå dit igen så kommer det ju bli bra! OH! Jag blir galen på mina känslor alltså! Det är ju helt otroligt! Inte ens när det händer bra saker i livet, inte ens då får jag må bra! Sjukt!!!!!!

Jag vill bara få må bra! Är det för mycket begärt? :o Är det verkligen det? Jag tycker inte att det borde vara det! Men jag kanske inte förtjänar lycka? Jag kanske inte förtjänar att få må BRA!!!?

Gadden smörjer jag som faan! Jag hoppas att jag slipper massa skorper och helvete! Det gjorde ASont! Så nu blir det att vänta ett tag innan nästa! FiFaan! Men det vart snyggt, så det var ju säkert värt det ;)

Räka hade vart och gaddat sej igår! HAHA en FITTA på foten! ASFUL xD Men det var ju en rolig grej :) Cepä är han :p

Nehej! Dags att sätta punkt här då! Nu har jag snackat bra mycket skit!
Borsta tänderna-->Sätta på film--->Sova!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror på dej! <3

2009-01-26 @ 07:42:57
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: Jojo

Jag älskar dig hjärtat<3

Det här ordnar vi!

2009-01-26 @ 21:52:09
URL: http://yoyoblowjob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0