1 Mars 09, kvällen!

Jaa, vad ska man säga om idag? Badade och duschade först, sen drog vi vidare med bilen :) Ut och åka! HAHA Vi skulle ju åka på isen! Men vi kom aldrig så långt :p Stoffe hittade inte dit vi skulle! HAHA, men hoppas på snö nu i veckan så vi kan åka pulka efter bilen :) Det är ju så kul :) Vi var ochköpte oss en pulka idag! En tvillingpulka för 150:- billigt och bra :) Mihihi tacka vet jag ÖoB :) Efter det åkte vi hem till mamma som bjöd på tacos :) Gött som satan vare ;) Mihihi! Fick pengar av min mammis och så handlade vi mat på MAXI!!! Handlade dagvis! Ni vet, ena dagen ska vi äta kyckling och pommes endra köttfärssås osv... :) Tror nog att det systemet kan fungera bra för mej och Adde! Ska sätta mej och skriva ett "schema" i morgon för hela veckan! Det är ju lätt och så vet man ju vad man ska ta upp dagen innan så man slipper det där med tiningen! Det tar ju sån tid om man ska tina upp kött och så! Kanske berättar schemat i morgon :)

Köpte mej en bok att skriva i med! Psyk tyckte att jag skulle det! Så så fick det bli! Skrev 3 sidor idag! Om helgen då såklart och hur jag mått / mår!

Är så glad över att jag har min syster <3 Skönt att få prata ut med henne! Och Johanna med såklart <3 Det känns ganska tokit att prata med Fia! Jag menar, vi har ju aldrig vart speciellt nära varandra! Men det kan ju ha med att göra att vi har blivit äldre, vi har mognat! Kanske är det därför!? Vi har ju lite mer gemensat nu! Egna hem, sambos osv! Jag har ju dock inga barn... Än... Men det kommer nog det med! Vi har det inte så lätt, varken hon eller jag! Fast vi har ju olika problem!
Ajja, skönt att man har kunnat prata med henne! <3

Nu ska jag kolla bdb, sen ska vi se filmen när den är klar!
NattiNatti

Kommentarer
Postat av: Sandra

nee, eller alltså hon har fått barn, hon och janne :)

2009-03-02 @ 09:04:00
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0