26 Mars 2009 Torsdag!

Vaknade för en stund sen! Men ligger kvar i sängen, med Jojo! Det är mys! Tutten känns inte alls idag :) Det är niice! Men gaddarna kliar lite, läker la! GE FAAN I OCH KLIA BARA!!! Jag är redan sugen på mer tattoos! Illa! Det här ju bara gått 2 dagar! :p

Idag ska jag försöka städa upp lite! Det är ju så dant här hemma! Jag har bara inte orkat! Får se om jag kan få arslett ur vagnen och fixa det idag!? I morn kommer Jojo och Carro hit, ska spela kort, spela spel och mysa! NYKTERT, för på lördag blir det tjejfest! Och jag och Carro ska dricka goa drinkar :p Göttit som faen!

Städningen får jag ta sen! För just nu orkar jag inte! Är så slöö! :p Men det får man vara när man sovit som en påse använda skriskor! Såäre!

Ska färga håret idag med! Klippte mej ju igår! Kanske kan man fixa till frillan så man kan ta lite kort och lägga upp!? Men där kommer vi ju till orken igen då! Det är ju inte så kul att fixa till sej när man bara ska vara hemma! Men, men!

Mia, josssans mamma ska slänga in lite pengar till mej sen :) För Jossans piercing, helvete vad snygg den blev! Hon passar verkligen i den! :) Ska möta Krullet med! Ska få 400:- av henne för hennes gadd :) Sen den sista ska jag få 250:- av Jojo med! Så lite pengar har jag kvar *puh!

Tråkit när alla pengar bara försvinner, men jag har ju lånat ut 2000:- till Adde med! Han får slänga ut pengar på käk lite grann denna månad! Eftersom det var mat pengar som han fick! Men vi klarar oss alltid!

Nehej! Nu ska jag spela lite :) Wihii :) Min nya hobby! :)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0