Godis-sug ---> Gurka ;)

Ammeh! OH!!! Jag är så sugen på något! Och jag kan inte komma på vaaad! Kyckling!!!! MUMS!!! HAHA, men jag tänker då faan inte ställa mej och laga det nu! Klockan är ju snart halv 1 på natten! Och jag är trött! Fast jag är ju sugen på en massa andra saker med! Majskolvar hade ju heller inte suttit fel! Men det har vi inte hemma.. Ehm, varför ska man bli sugen på något som man inte har hemma för? Som lakriss! Det vore med göttit :)  Men det har vi inte heller hemma :(
Jag ska faan ta och köpa hem ett lager medsmå godis i påsar! Nappar, lakriss-saker osv! Fasen! Blev ju så sugen nu!
Vi har chokladpudding och popcorn! Men det orkar jag inte heller fixa med!!

Adde kommer snart in med en bit gurka åt mej! Det får släcka suget efter godis ikväll! xD

Såatte... Mensvärk har jag! Jävla skit! Den kan ju ta och komma ist för att stanna och göra ONT!!! KuK-saker! Men, men kan ju inte skynda på den heller!

Nehej! Nu ska jag nog snart försöka sova lite! Är bamse-trött! Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0