Kvällen!

Älskar mina killar alltså! Det finns inget eller inga som står mej så nära hjärtat som dom två gör! De är det vackraste som finns! Och jag är otroligt stolt över min syster som fött dessa små underbara varelser! <3 Vi har myst och busat idag :) Rasmus har vart en liten Sara-gris som gärna har suttit hos mej eller blivit buren :) Busade lite på hans rum med självklart! Sen fick han bada!

Kort kommer!

Kom hem för bara en liten stund sen! Har hängt tvätt och tatt en macka! Mums var det! Äter inte så mycket längre, eller jag äter LITE och OFTA! Yää,yää! Jag får ju ofta ont i magen när jag käkar så! A, försöker väl inte äta så mycket på en gång! Ligger hemma i sängen nu! Är trött! Har vart det hela dagen! TACK ATARAXEN! Bah*
Men men! Vad gör man! Det blir nog atarax i kväll igen så jag kan somna skapligt! De för ju sånt liv här hemma i trapphuset nu på morgonen! De håller på och byter golv hos grannen! Well... Så kan det vara!

Mår illa nu igen efter maten! Och SJÄLVKLART har jag ont i magen med! Men det går över om ett tag!

Andreas har fått tråkiga nyheter idag om hans Farfar! Stackarn har cancer, i hela magen och skelettet och de kan inget göra! Det är hemskt! Stackars min Hubbe <3 Ska finnas för honom allt vad jag kan! <3


Nu ska jag försöka vila lite! Spela lite först :) Det är ju så skoj :)
HA´t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0