Sista Inlägget för idag!

ÅH! Nu får jag sitta igen! Har lagat mat... Vart ju kyckling och det! Gott var det! Mätt vart jag och Emmelie och Adde åt som grisar! Så det var nog gott för dom med! En massa disk vart det, men den är färdig så nu finns det inget! Skönt! Ska hänga upp den sista maskinen med tvätt för idag! 3 maskiner vart det! En hel del tvätt har vi så det får bli ungefär lika  många i morgon med! Vi har en halv tunna kvar nu och så har vi ju kläderna som vi har på oss nu med!

Pratade med syster nyss med! Hon ska hämta mej i morgon vid halv 11! Då blir det BVC sen att luncha någonstans!
GLÖM INTE SÄTTA IN PENGAR PÅ KONTOT!!!
Jonas skulle med möta oss tror jag! Fika / luncha med oss! Han har ju bara träffat Linus 2 ggr än så länge! Så nu är det väl dags igen tycker jag! Jag kan inte ens räka hur många ggr jag träffat honom! Jag är ju där ganska ofta! Eller, aa ganska iaf! Jag älskar dom små liven <3 Lilla Linus flinade åt mej som fasen sist :) Bara Fia sätter in bilderna i sin dator så ska jag sätta in bilden på Linus när han flinar åt mej :) Fia passade på och ta lite bilder, men det var en som vart riktit bra :) Ska bli så kul att träffa den lilla fisen i morn igen! Synd bara att Rasmus är på dagis! Men jag får åka ut till dom någon dag och busa som fasen med honom!

Jojo ville att vi skulle komma och se på film med henne och Stoffe sen! Så det ska vi nog göra! Jag hoppas bara att mitt JÄVLA illamående går över snart! Det är ju så tråkit alltså! Men jag måste till Jojo nu! Hon kommer bli ledsen annars! Och det vill jag verkligen inte! Nej, nej! Adde brände ju en skiva igår, men 2 filmer på! Så medans vi är iväg hos Jojo får han bränna ut en till! Det tar ju verkligen 150ÅR att bränna en skiva! BAH! Men, men! Den är ju klar tills vi kommer hem igen då:) Bara lägga sej i sängen och glo på film och slumra! Jag hoppas att jag kan somna tidigt ikväll! Då kanske jag kan slippa illamåendet ni morgon!?

Ja,ja! Hoppas du haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0