23 Mars 2009 Måndag

Underbart <3 Man är omringad av fina människor :) Det är kul!
Min Johanna som är den tokigaste i världen och min Hubbe som (för en gångs skull) har diskat :)
Skönt, för jag har ont i armen idag igen! Och huvudet! Jävla Helena ringde och väckte mej halv 11 i morse! Hon vet ju att jag sover! Och hon VET att jag får ont i huvet när hon ringer och väcker mej sådär! BAH! Jag har redan en mamma och det räcker gott och väl! Irreterad, ja!

Hubbe har vart söt nu! Igår myste vi och busade vi :) Det gillar jag :) Han är cepe i denna dag med!

Pratar med Jojo i telefonen! :) Eller vi pratar inte så mycket, höh! Hon är hes :) Mihihihi! Stackars min tjejja <3

||<Jossanasp>|| säger:

Johoo Tina sa det t mej

Sara- säger:

huh

Sara- säger:

?

||<Jossanasp>|| säger:

Jaa Stina

Sara- säger:

jahaa

||<Jossanasp>|| säger:

HOn ringde mej o sa att du va en fjolla

Sara- säger:

haha aokeeeej

||<Jossanasp>|| säger:

Yepp, tyckte det lät lite konstigt i telefonen det lät typ " Mjau, mjau,, maaaaaaaaju maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaju Sara är en fjolla, mjau maju

Sara- säger:

idiot

Sara- säger:haha



Så kan det vara! Nu ska jag knalla upp! Hjälpa Andreas i köket!
HA`t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0