Natten till 8 Maj 2009

En månad och en dag tes jag fyller! Hopppas jag fått en egen lägenhet då så jag kan bjuda hem vänner och familj :)
Mina RIKTIGA vänner!
Är som vanlit hos min älskare (A) Min baby :p höhö
Trivs bra som faan med honom! Adde är bara dum! Känner mej värdelös när jag är med honom! Och det suger verkligen!

Har vart hos soc idag! Gick bra, ska bra som faan! Skönt det! Var på soc igår med, var sådär lagom kul var ledsen! Helena fittar sej! Men orka henne! Hon kan ju vara med Adde ist! Bara det  att det är konstit att de börjat umgaänga SÅ mycket nu! Men men! Vill hon vara en FITTA så kan hon vara en FITTA! Hon och Adde kan ta varann i handen!

Leslie har precis badat! Och jag tog en dusch för en stund sen! Skönt! Ska nog lägga mej snart!

Har M-värk!!! Kanske kommer den i morn?!

btw....HEJJA SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: Jossanasp

Ja vi får hoppas att du får egen lgh snart :D

Skit i dom bara du har dina vänner som ställer upp för dej de vet du baby <33

Me love you <3

2009-05-08 @ 10:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0