2009 11 07

Lördag idag!
Idag går vi in i v.17!!!
Så en vecka mindre tills min lill* älskling kommer till världen =)
Idag känns det som en bra dag!
Det ska först bli kalas hemma hos Jonas och Pördii och sen blir det en mysig hemmakväll för oss!

Igår var vi hemma hos Madde på kvällen, sjöng sing star *
HAHA så det blir en film att slänga upp sen när Leslie och Patrik sjunger! SKITKUL, tycker jag :p
Verkligen en gay-movie :p Moahaha!
Senare under kvällen vart det Hallen! Trevlig folk! MASSA man känner var där!
Även en del man inte vill träffa också! Men what ever! Jag struntade i att prata med den / dom!
Visst svarar jag på tilltal, den anser jag att man kan göra, men mer än så vart det inte!
Dansade lite =)
Och Madde vart kalas-full!

Kom hem efter om och med vid halv 4 typ! Gick och la oss!
Känner mej seg idag! Men det funkar!!

Ne! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0