2009 11 19

Torsdag redan!
Kollar på days, huvudvärken hänger kvar! Kul, inte!
Men jag hoppas att nötterna ringer från sjukan idag! Men det är väl lika troligt som om det skulle börja regna grodor! Så det märks väl! Men jag tror inte det! BM skulle prata med en läkare! Får se om jag kan få en tid snart!
Jag måste ju börja sköta Lernia igen! Men det går bara inte att sitta inne i ett jävla rum med dålig luft och lyssna på massa SKITsnack!

Igår när jag åkte buss fick jag en JÄVLA kramp i magen! Kommer det igen är det bara att åka in! Det var otroligt läskit! Det gjorde så pass ont att det kom tårar! UÄK! Jag hoppas att min lill* alien mår som h*n ska! Jag hoppas innerlit att det inte händer igen!

Snart blir det frukost, man kan inte bara äta panodil till frulle!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0