31 Oktober 2009!

Leslie 23 år!

Pappa och Biggan kom i morse och fikade och firade Lelle lite =)
Det var skitkul och mysit att dom kom <3
Leslie´s födelsedag!
Och en HEL tårta finns det kvar!!
Det var ju en del som SKET i att komma! JÄVLIT irreterande när man stått och gjort tårtor och slängt ut pengar på´t, vi har ju inte överflödigt heller precis! Och när man ringer en viss person sitter denne med Leslie´s x och anser att jag är löjlig för att jag ber honom komma själv om han ska komma, Tycker inte att hans x har någonting här o göra när vi inte umgås / pratar med henne annars... Så han söp sej full och sket i att komma!
Jag sa att OM han skulle komma kunde han ju vara lite stilad iaf! Så han sa till Lelle att han inte var det...
What Ever! Skit-polare!
Men en del kom iaf! Räka, Stoffe, Patrik och Fisen iaf och Leslie´s bröder med! Så har fått goselligosat med en liten plutt idag =) Underbart =)

Pratade med J, K och A förut med, men eftersom de drack igår så kunde de inte ta sej hit om innan P kom, även att jag sa att Stoffe var ute och åkte... Men J sa redan igår att hon inte skulle komma, så klandrar inte henne. En del svarade inte ens på mitt mess ang. att komma idag :s

A jag vet inte, tycker att Leslie´s kompisar kan komma och umgås UTAN att vara fulla eller att dricka, så man ser ju vilka som är ens "riktiga" kompisar......

Han har iaf fått lite kläder, pengar, ett halsband med kors (av mej) och en jädra massa flowers =) Mm..


Irreterad jag är då!
Jag hoppas att han är glad och nöjd över sin dag än så länge!
Han är värd att få ha lite kul och bli lite uppvaktad! <3
MEN FYFAAN vad jag har diskat idag! PAH! haha! Tur att Fisen var här och hjälpte till med mat och så =)
Tack underbaraste <3

Leslie åkte till sin bror för en stund sen!
Så antingen kommer han hem snart eller så ska han festa lite! Han får göra som han vill! Det blir väl fest för honom om jag känner honom rätt!

Så det blir ensamkväll för mej! Lagom kul, men jag är trött och orkar inte göra någonting!
Så soffläge för mej!

Jag hoppas att du har en trevligare och roligare kväll än vad  jag har att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hallojsan :) ... vi är i vecka 23+4 Dagar. Men jag ränkar ju oftast hela veckor så jag är i vecka 24 nu. Jaha du får säga grattis grattis även fast han inte vet vem jag är haha :) hur länge har ni varit tsm förresten? ja usch jag skulle aldrig klara av att lämna bort en katt till en som gör så.. Jag hatar sånt.. Är helt emot det. det enda jag godkänner är när en vetrinär gör något sådant. Det kan jag ta.. Annars kan det kvitta.. vrf bokar ni inte tid hos vetrinären om man får vara nyfiken på att fråga? Jodå med oss är det rätt bra.. Christer har ju metallsaker i ögat som han fick ta bort idag så han har rätt ont i ögat.. Men det skulle gå över på max en vecka så det är ju skönt det.. För han kan inte köra bil eller kolla på något som är ljust. Så för hans del blir det inget att sitta vid datorn.. :) Får se om han ser bättre på Måndag för då är det dax för ultraljud. Annars får jag be pappa köra in mig till motala.. Hur stort bor du och gubben i då? Har ni tänkt att flytta till något? Ha det bra kram

2009-10-31 @ 18:18:15
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Glömde skriva det där angående din gubbes ex.. Förstår om du inte vill att den personen ska komma.. Det hade inte jag heller viljat sålänge jag inte umgicks med henne..

2009-10-31 @ 18:20:22
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

HAHa jadå det gick finfint ;D



Grattis till Leslie!



Hoppas ni får en najs kväll trots allt!

Jag dricker det inte du kan dricka ;)

Postat av: Linus Edelmalm

fan jag skulle ju kommit om jag hade kunnat ... var nere i blekinge :(

2009-11-05 @ 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0