Tankar...... :(

Shiet, vilken fjant jag har blitt :p
Sitter och lyssnar på westlife! Mohahah!
Men de är duktiga ju! Skiter i om jag är en tönt =)


Nej, nu känner jag att jag är tvungen att sluta röka!
Jag måste verkligen det!
Men det är ju så svårt! ÅH!
Och när jag vet att jag inte ska röka, så blir det att jag röker ÄNNU mer!
DUMMA, DUMMA JAG!
Det är verkligen jättesvårt!
Och jag vet att jag måste!

Någon som vill följas åt och sluta röka? =)
Lite lättare då kanske!?


Jag vet inte riktit hur jag ska göra med en massa saker..
Känner mej ganska ensam i det mesta...
Jag vill ju inte göra det.. Jag är ju inte ensam, så varför känns det som om jag är den ensamaste människan på jorden för då?
Jag har ju min familj, Leslie och vissa av mina vänner...

Men jag ska inte ljuga...
Sen jag fick veta att jag är gravid så har jag blivit mycket mer ensam!
De flesta dricker och festar och lever runt som galningar..
Vissa har väl svårt att växa upp och ta det lugnt IBLAND med..
Jag älskar mina vänner, MEN det är tröttsamt att man varje fredag frågar vad de ska göra i helgen och att få samma svar varje gång: festa.......

Det kan vara kul för mej med att gå ut ibland med..
Men gör jag det och Leslie är med så vill ju han gärna dricka.. Och hade han klarat av att bara ta någon öl så hade det ju inte vart några problem, men han har svårt att ta det lugnt.... Och då blir det jobbigt för mej att sitta med honom och resten av alla fyllon! Det blir jobbigt och tröttsamt i huvudet! Tjat och jaa. Nej fyfaan!

jag vill absolut inte byta vänner, men jag vill kunna umgänga med folk som inte behöver dricka sej fulla varje helg med! Kunna hitta på saker ihop utan alkoholen inblandad...

Några av våra såkallade kompisar vet om hur tråkigt jag tycker att det är när Leslie dricker, ändå messar de, ringer de och tjatar på Leslie att han ska med och festa.. Och Leslie har ju inte stake nog att säga ifrån (OFTAST)..

Vilka polare man har va!?
De klarar väl sej jättebra att supa sej fulla, även om Leslie inte är med varje gång?

A jag vet inte... Jag blir bara så trött på det... För det folket ska jag lixom kalla mina vänner....
Och när Leslie väl säger nej till att dricka med dom, ja då är han en toffel :s
De har väl inte riktit insett att vi ska bilda en familj!? Att det är dags att växa upp..
Leslie är ju ändå 23 år snart... Han borde väl med tröttna på att supa sej full varje helg!?
Det borde väl kunna finnas något annat att göra än bara det!?


jag blir bara arg och ledsen när jag sitter och skriver och tänker på det här...
Det är verkligen jobbigt..
Jag har ju ingen större lust att varje helg vara med mamma, även om jag älskar henne och trivs med hennes sällskap..

Jag känner mej bara så ensam!
Och det är så tråkigt..
Ibland känns det verkligen som om jag är den enda av oss 2 som har fattat verkligenheten.... Att det är dags att växa upp..


Nej faan! Nu har jag babblat färdit....

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; tack så mycket för din komentar :)

2009-10-06 @ 15:33:57
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: Fia

Du är så välkommen hit!

2009-10-06 @ 20:59:48
Postat av: jenna

ville bara säga att du är inte ensamm. det är juh massor som ska ha barn i motala nu:P hehe otroligt många med:P Men vi kanske kan hitta på något någongång. det kanske skulle vara kul.



De där med leslie, asså om hans kompisar inte förstår att han inte vill med ut o dricka så är dom inga riktiga vänner, för ni är juh vuxna båda två och ni ska bilda familj så dom borde ju förstå att ni vill ha lite kvällar med varann helt ensamma. det behöver ni:) hoppas att bebisen mår bra:)



kram jenna

Postat av: jojo

hör av dig dååååå :P

2009-10-07 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0