Kvällen!

Så ligger man i sängen igen =)
Haft lite folk här idag! Det är trevligt!

Vill du skicka efter smink från oriflame så hör av dej till mej!

Har precis käkat mat, Leslie har lagat potatis, sås och köttbullar! Det var gott, tack så mycket!

Det vart att jag pluggade lite förut, ska hinna med i morgon med! Tänkte jag skulle skriva in allt på datorn och skicka via nätet, då ser jag ju med hur mycket som är gjort! Dags att skicka in med!

Nehej, nu blir det att läsa bloggar, kolla bdb och familjeliv.. Sen blir det Tv och nana =)

Natti Natti!


Tack mamma för kläderna!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh tack så mkt =) Jo men det tror jag faktiskt du kommer passa riktigt mkt i faktiskt... =)=)

rött är faktistk jävligt snyggt det med... Kram

2009-10-05 @ 22:36:19
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: sanna

inget mådde bara piss=) men nu har det gått över! allt bra med dej? kramar

2009-10-06 @ 08:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0