14 April 2010

Slänger in ett snabbt inlägg innan Lelle kommer hem!
Ska snart köra igång med maten här hemma!
Potatis, fläsk och löksås ;) Japps! Det står på menyn här idag! Gott!
Efter det blir det att mumsa på vattenmelon som vi har en MASSA av =)

Har vart på aoura-samtal idag! Gick bra! Madde var med också!
Jag, Madde, Fisen och Jeff åkte ner till Lernia efter det och fikade med älskling <3
Efter det åkte jag och Madde ut till hennes farfar och bytte däck på hennes bil =)
Dom är ju så roliga! Hehe och ett jädra gott kaffe har dom med ;) Mums =)

Nehej! Nu är det dags för att fixa till maten då!!!!

Älskar min familj och blivande familj! Och mina djur såklart <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har du börjat känna något ännu gumman? Kram

2010-04-14 @ 22:56:53
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0