16 April 2010

Fredag 38+9

Hej!
Sitter hemma i soffan och kollar på days! Det är ju så spännande! =)
Är ensam just nu! Thai är över hos "grannen" en sväng.

Jag har börjat känna mej så trött! Helt slut i kroppen är jag!
Idag är bebis lugn i magen! Hittills iaf =) Det är mamma´s bus =)

Om en vecka är det BF.. Jag är så nervös! Men faktist så känns det ganska bra idag! Känner mej inte så rädd! Och jag vet ju att jag MÅSTE gå igenom det här! Jag måste försöka att peppa mej själv nu! Sluta vara rädd och försöka se fram emot det hela ist! Fast det gör jag med, samtidigt som jag är så rädd! Jag vill ju se vad det är för krabat som busat runt där inne! Jag vill ju lära känna MITT barn =) Hålla MITT barn!

Jag hoppas att det går bra och inte tar sååå lång tid!

Idag kanske vi ska grilla! Får se om det blir så! Märks sen!
Ha en jättefin Fredag och en jättehärlig helg!

Kommentarer
Postat av: jonna

vecka 38 + 9 ? :P inte 38+6? :P

2010-04-16 @ 15:29:38
URL: http://jonna1988.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag var med jätte rädd inför förlossningen...

Jag grät vissa nätter då jag inte ville föda barnet..

MEn när du känner att det är dax nu eller att ditt vatten går.. Då kommer den där rädslan försvinna gumman! Kanske inte på en gång.. För det gjorde inte min.. Jag fick lite panik och tänkte NEJ Han får inte komma nu! men när vi väl satt i bilen så vart det mer en pirrig kännsla

2010-04-16 @ 21:07:51
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0