20 April 2010

39+3

Sitter här hemma ensam! Men Madde kommer snart =) då ska vi frulla =) Jag är hungrig, men jag väntar på min tjejja =) Heheh!

Idag känns det lite bättre med allting.. Det känns som om Tessan ligger kvar på sjukhuset och väntar på att bli frisk. Det känns lixom inte att hon är borta. Men det kommer väl komma mer och mer!

Vaknade i natt och var så toa-nödig, nr 2, men inte gick det inte :p OFTA man vaknar på natten och behöver göra det!!! HAHA! Jag vet inte, men magen kanske "krånglar" nu när det är nära!
Sak samma..

På torsdag ska vi till gyn, kolla hur mogen jag är för igångsättning. Kanske sätts det igång.
Men skulle jag vara "för mogen", då skiter dom i att sätta igång det med.. Jag vet inte hur dom menade! Men,men! Läkaren då iaf! KANSKE har vi en bebis innan helgen är slut =) Det hade ju vart något =)

Bebbe har iaf lugnat ner sej brutalt, h*n rör sej ju ibland, men det är inte alls samma ganster som ligger där inne längre! Hehe! Skönt måste jag erkänna :p För det har vart jobbit :p



GRATTIS TILL ALLA SOM FÅTT BARN NU =)

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaja men det kanske ej finns nån plats att röra sej på längre;P men skönt för dej att d lugnat sej:)

2010-04-20 @ 11:02:40
Postat av: Alexandra

Hoppas du inte är mogen så dom sätter igång dig haha nevars..! Vad hoppas du gumman?

2010-04-20 @ 18:56:50
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Förstår att du längtar galet.. Men snart har du din bässe hos dig..Fan så mysigt! Kram

2010-04-21 @ 11:22:23
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Spännande :) Jag blev igångsatt med Valkyria.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0