21 April 2010 Onsdag!

39+4

Om 2 dagar är det BF och jag vill bara att det ska vara över nu :p
Jag vill sitta här hemma med min bebis och min "man".. Med min familj! Och bara mysa!
Jag längtar, men nu är det inte långt kvar!

Tiden har gått så himla fort! Och det är jag SÅ glad över!
En del tycker ju att tidden går så sakta, jag är tvärtom! Fort gåre!
Fast nu känns det som om det är jättelång tid kvar :p Fast det inte är det! Jag vet att det inte är det!
Så det kommer fortsätta att gå fort, även om vissa timmar om dagen känns som en evighet!

Igår kväll hade jag f-värkar och massa sammandragningar, men i natt har jag inget känt! Bara lite lite grann!
Vaknade dock av att jag höll på att kräkas i sängen, så bara att springa till toan! Brr, jag hatar att vakna av illamående! Men, men! Snart är det med borta, hoppas jag! =)

All JÄVLA värk, illamående och nedstämdhet har vart jobbig, men nu när det är så nära, då känner jag att det verkligen vart värt det! Även om jag aldrig mer vill vara gravid (A) HAHA, just nu känner jag så iaf!

Känns så konstit att vi till nästa vecka kanske har våran lilla bebis hos oss!! Hela livet har ju redan förändrats så mycket och snart blir det ÄNNU mer förändring! Fast det är ju bara till det bättre!
Jag älskar redan den lill* i magen! Och jag vet inte ens vad det är för individ! Så konstit!

Jag håller tummarna <3


Känns fortfarande som om Tessan ligger där på sjukhuset i väntan på att bli frisk, att hon inte alls är borta!
Fast jag vet att hon inte längre finns hos oss så är det en sån konstig känsla!

Tessan <3
Min vän.
Jag hoppas att du fått frid nu! <3
Du är ängeln som vi alla har med oss, alla vi som känner dej!

Jag hittade våran bästis-ring =)
Kommer du ihåg när vi köpte dom!?
En till mej, dej och Helena!
Jag har den kvar och den ska jag ge till dej sen när du har en plats dit vi kan gå för att få känna din "närhet".
Jag vill att du ska ha den <3

Tessan!
Vi alla kommer sakna dej!
Tack för allting du har ställt upp med! Och tack för att du funnits till hands! <3
Vi älskar dej!

Kommentarer
Postat av: KickaN

<3 Snart har du din älskade lilla bebis i din famn :D

2010-04-21 @ 13:42:21
URL: http://kick2kill.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0