29 April 2010

Hej!
Sitter nu hemma hos moster marie, johnny och kussarna!
Vilken JÄVLA dag!

Vaknade vid halv 7 i morse av att det var blött i sängen, trodde vattnet hade gått, gick till toan och vad ser jag? En massa blod (enlit mej) Fick panik och gjorde som BM sagt, slängde mej på golvet och ringde 112. Leslie flög upp ur sängen, stackaren <3 Ambulans kommer och vi åker till fl. Att få höra min sons eller dotters hjärta slå fick mej att gråta av lättnad!! Jag trodde att min bebis hade dött! Hade knappt några sammandragningar, eller hade det, men dom höll inte i sej så länge.. Väl efter att vi kollat hjärtljud och sånt kollade hon hur mycket öppen jag var / är, 3 cm fortfarande!! Jag och Leslie gick och åt frukost och lite.. gick och handlade i kiosken och sånt. Hade sammandragningar 4 st / 10min typ.. Och vad ONT det gjorde!! BM frågade om vi ville vara kvar eller om vi ville hem, jag valde att åka till moster Marie.. Nu har mina sammandragningar lugnat ner sej en massa!!
Det är skönt! FAST jag VILL att bebbe ska komma nu!!

Att jag blödde berodde på att BM igår irreterade livmoderstappen och sånt.. Och att bebis huvud ligger och trycker mot en massa kärl, det var så dom sa iaf... MEN vilken panik jag hade i morse!!!!

Leslie har vart en ängel <3 Han har stöttat och sagt att det kommer gå bra och att jag är duktig <3 Han har kramat och pussat på mej.. Tröstat <3 Mitt hjärta, du är guld värd <3

Får se om det kommer igång igen!? Det märks, ska spela tv-spel och slöa nu!!!
Hoppas nu haft en bättre morgon / förmiddag än mej och Lelle<3

Ses!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det kommer gå så bra så gumman... Snart är din lilla bebis hos er.. Lycka till nu ... Kram

2010-04-29 @ 15:24:28
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: anna

usch vilken dag :(

de minsta man vill uppleva som blivande mamma. hoppas de är bättre nu

2010-04-29 @ 15:58:27
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: Louise,mamma till Alva

Usch så hemskt, tur att det inte var något.

Lycka till nu, snart kommer bebisen :)

kram

2010-04-29 @ 20:44:50
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Usch! Vad otäckt.



Men att dom inte sätter igång dej nu!? Du har ju ont...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0