19 Agusti 2010

Så har det gått några dagar denna vecka med =)
Så redan torsdag och jag har skickat in mina uppgifter till skolan!
Det var deadline i morgon! Men jag tycker att det är skönt att redan vara klar!
Så inskickat och klart. Har gjort närvarouppgiften för denna vecka med! Så nu har jag lång helg! Hähä!

I morgon kommer lite folk hit och på lördag ska vi på Isabellés dop!
Det ska bli mys =)


Min lilla tjejja växer..
Hon ligger här brevid mej på soffan nu och leker med en av sina leksaker! =)
Greppar så bra så!!
Pluddrar lite med!
Det är mammas flicka det där =)

Hon ställer sej upp nu om man håller henne i händerna och hon försöker att sätta sig hela tiden!
Mammas skrutta =)


Det bästa som finns är att höra henne asgarva!
Det är helt underbart!

En gansa konstig känsla att veta att tösen legat och växt i min mage =)
Hehe!! Busis <3


Leslie är ju pappa-ledig nu när jag pluggar och det klarar han av bra!
Än så länge iaf ;)
Just nu är han ute och far på stan med Timo.
Patrik, som kom hem igår, och Timo har vart här på f-middan!!



Nehej!
Hoppas att Lelle kommer snart så jag kan börja med maten ;)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0