2010 01 29

Idag är det torsdag redan!
Faan vad veckorna går fort, men det är skönt! Skönt som satan!
I morgon får vi pengar <3 Underbart och vad jag har längtat! Heh! Blir att storhandla på lördag TROR jag, men kanske blir det redan i morn! Det märks!

Jag ska med Tessan till stan klockan 10 i morgon bitti! Är ju ändå vaken och upp då iaf!
Hon ska först till soc och sen ska vi till F-kassan, fixa b-bidraget och det där med mamma peningen!
se vad dom säger! Ska säga upp våran lägenhet i morgon med! Japps, flytta SKA vi göra!
Skönt som FAAN!!!!! Hoppas på en 3a, helst på nedre botten! Denna gång hyr vi av platen!
Inte för att det är något fel på Lövgrens, men man får en större lägenhet för samma eller billigare peng!
Så därför!

Ska alltså med mamma på söndag och kika lite! Hon kommer innan klockan 10 på morgonen och hämtar mej!
Faan vad jag längtar till söndag nu!

Storhandling i helgen alltså! Ojoj, Nada money kvar efter de! Med vad faan! Då har vi ju allting <3 Me Love!

Så, då har man uppdaterat lite, läsa lite bloggar nu! Det var några dagar sen!!!
Byebye!



Kommentarer
Postat av: jenna

var ska ni flytta då?

2010-01-29 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0