20 September 2010

Så var vi vakna här hemma, dock äre bara jag som är uppe!
Isabella och Leslie ligger och slöar i sängen och myser :D

Jag själv vaknade av världens kräka!!! Det är ju lagom mysit :p
Bella vaknade vid 7 tiden, då fick hon mat sen la vi oss i andra sängen i hennes rum och somnade om, sen vaknade vi av kräkan då! Isabella har börjat att bajja som fasen med! Äre tänder tror ni!? Det är verkligen löst också! Stackars min lilla flicka!

Och CSN är fortfarande inte klara med min ansöka! Tror ni att jag är NÅGOT trött på allting nu!?
På det mesta faktist! Är väldigt nere och nästan allting känns skittråkit!
Det är tur att jag har min familj! Min lilla Isabella som förgyller min vardag och Leslie som kramar mej när jag är ledsen!

Sen har jag ju mina vänner med! Fast nu har ju min Johanna-fjärt flyttat till stockholm! SKITTRÅKIGT!!! Tur att vi har mobiler iaf :p

Isabella har börjat med att "spotta", hon är sååå söt =)
Faan vad jag är stolt över henne! Hon är så duktig! Och så snäll!
Snällare bebis får man leta efter!!

Jag älskar min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0