2010 09 13 Måndag

Hejsan!
Här hemma år vi bara bra! Vi har ju vart sjuka, jag och Bella iaf, men vi mår bättre båda två!
Isabella har börjat med en massa nya ljud! Man kan inte låta bli att flina lite när hon blir sådär ASARG :p
Hon har också börjat få lite smakportioner och på morgonen får hon gröt! Och i gröten blandar jag i lite smaskit! Persika-päron.. Hon tycker om det och det går bra! Efter hon fått sin gröt på morgonen får hon tillägg också, 2an, det började vi ge henne för ett par veckor sen typ och hon klarar sej längre på det! 

Idag vart det sovmorgon för alla oss =) Vi gick inte upp förens halv 11 nästan! Isabella sov som en liten stock! Och för mej och Leslie var det skönt att få sova ut lite! Hon somnade runt 7 igårkväll, men jag fick väcka henne vid halv 9, annars hade hon aldrig sovit i natt! Men hon var bara vaken i ca:40 min igårkväll, fick på sig pyamas och ny blöjja =) Och fick i sej lite mer mat! Sen vaknade hon igen halv 2 i natt och sen vid halv 6! Hon är så duktig min lilla tös <3

Hon sitter själv i sin matstol när hon får gröt eller smakportioner!
Är hon i knät ska hon nästan hela tiden stå upp! Och vad hon är nyfiken! Haha!
Att ligga i vagnen, förutom när hon sover, det går inte! Hon ska sitta upp så hon ser ALLT! =)'

Jag köpte en jacka, ett par skor och en mössa till gullungen herromdagen! Skitsnygga kläder =)
Bella hon växer med!
Leslie var på BVC sista agusti! Hon vägde då 5420 och var 60,5 lång!
Leslie ska dit igen den sista! Då är det dags för spruta igen, tror jag !? Och då stannar jag hemma!

I helgen som var träffade Isabella sin morfar hos Moster Fia! Det var mysit! <3 Vi saknar ju honom! <3

Pluggandet för mej går skaplit och jag får veta denna vecka eller nästa hur det blir med CSN.!? Jag HOPPAS verkligen att jag får det, så vi kan komma ifatt lite! Vi ligger efter som FAAN! Fast det är ju inte konstit då vi bara haft Leslie´s föräldrapenning att leva på i några månader!!! HOPPPAS verkligen på CSN!!!!!

Jag har börjat på en ny kurs idag!
Vård- och omsorgsarbete! Hade fel bok, men ett par vänner till mej hade den rätta, kanske kan jag låna den av dem? annars har väl biblioteket den, hoppas jag!!

Isabellas farmor och farfar skulle komma idag!
Får se om vi ska bjuda dem på käk =) Det ska i varje fall bli kul att de kommer!

Ha det så bra!
//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0