Onsdagen den femtonde september tvåtusentio

Kan ju börja med att gratulera Helena "Fisen" Andersson som fyller 21 år idag!

Annars idag har vi inte alls gjort mycket. Jag och Leslie var Isabella-lediga i natt :p Så vi har sovit så gött =)
Dock har ju Bella gjort det med hos sin mormor.. Hon somnade 21.30 igår kväll och vaknade i morse 06.30.
Det är bra! Hon har sovit länge nu i två nätter i rad =) Riktig duktig min lilla tös <3

Det är så mysit nu när vi, hela  familjen, kan sitta runt bordet i köket och äta mat tillsammans!
Isabella får sin potatis/majs och vi äter vårt! Men det är sååå mysit att vi alla kan sitta där iaf!

På morgonen får Isabella gröt också, vet inte om jag skrivit om det innan. Blandar i aprikos/päron i det så då glider det ner i magen kalas-bra =) Dock äter hon inte så mycket än, men vi ger henne det och efter typ en timme så vill hon ha tilllägg, då får hon det med!

BVC sa att man inte ska ge dem mat förens de är ett halvår! Men jag tycker att det lät jävlit konstit, det var något nytt de hade börjat med.. Men hade det vart "farligt" att ge barnen mat från fyra månader så hade det inte funnits att köpa! Så vi kör! Vi ger henne så hon får smaka och vänja sig i det! Och hittills har det fungerat bra!

Jag har väl lite problem med vår BVC-tant... I början när vi började med tillägg till Isabella så visste inte tanten att det fanns två olika med NANén! Ja,ja! Hon är trevlig, oftast, när man pratar med henne iaf!
Nästa gång ska Leslie gå dit med henne själv IGEN, för då är det dags för spruta! Och jag vill INTE vara med!


Igår var det ett helt år sen min Bella dog <3
Min älskade vovve <3
Och vad jag saknar min vän!
Vila I Frid Hjärtat <3



Ikväll ska vi se kungarna på... Jaa.. vilka nötter =)
Fast jag tycker om sånna patetiska program!
Det är nästa så att man skäms för de sakerna som DOM gör! :p
Jag skulle INTE vilja bli filmad när jag super, jag vill INTE veta hur jag betér mej :p
Vet själv att jag kan beté mej som ett ägg, så jag klarar mej bra utan att behöva se det på film med ;)
Men, men!
Det är lite tokit att kolla på det programmet. "Jocke boi" är lixom en kille som jag festade lite med när jag var 14! Och då bettede han sej INTE så där!
Jag minns honom som snäll och lugn! Snäll kanske han fortfarande är, men när man ser på programmet kan man ju undra vad faan de går på allihop!?

Kan jag få lite jag med? =)



Nej faan! Färdig snackat!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej gumman! Hur är det med dig?

Kram

2010-09-15 @ 21:22:53
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: jenna

heej kul att allt går bra, hur e de med den lille tjejen då?



De där med gröten o så, de står ju att de e från 4 månader o när casey va de så gav vi henne lite på morgonen, jag berättade de för dom på bvc o dom tyckte att de va jätte bra att testa sig fram o nu älskar hon de ju.. så skit i vad dom säger, de e din dotter o du märker vad hon vill ha o inte vill ha..



ha de bra pusshejs

2010-09-16 @ 09:17:01
Postat av: Erkan

Bvc-tanterna ger bara en rekomendation. Dom får inte säga att man får ge bebisarna smakportioner innan 6 månder :P Men det är ju bara att testa! Roligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0