Till min Isabella <3

Underbara lilla människa! <3 Hur kan du som är så liten förgylla min vardag och mitt liv så mycket!?
Du har fått mej att VILJA leva mitt liv till fullo! <3 Utan dig och utan din pappa är jag ingenting!
Isabella, min lilla skatt <3
I magen var du en riktig gangster! Och det kan du fortfarande vara, din lilla buse <3
Du är mamma´s lilla monster! Mamma´s guldklimp!

Kärleken till dig gumman, det går inte att beskriva i ord hur mycket jag älskar dig!
Du är ju mitt allt <3
Du är verkligen det bästa som finns!

Mamma kommer alltid att finnas vid din sida och jag kommer stötta dig i alla din val, även om jag kanske inte gillar ditt val så kommer jag finnas för dig! För det är det vi mammor gör! Vi finns för våra barn!

Jag älskar dig gränslöst Isabella! <3
Du är mitt allt!
/Mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0