Älskade unge! <3

Min lilla älsklings tös! <3<3<3
Sov i några timmar och vaknade sen av en mardröm! Stackare <3
Men hon somnar nog om snart igen!
Hon är ganska piggelin bara!
Busunge <3<3<3

Hon har gjort flätor i hennes hår och sen fixar hon med lampan!
Jag hoppas bara att hon ska kunna somna om snart igen!

Lina tog sej en macka nu!
Äter som en häst xD Tjockis!!!! :)

Adde och Leslie är fulla som fasen!
Jävla fetton!!!! Jag blir galen på dom!
Varför kan dom inte hålla sej nyktra i 3 dagar? :o
Helt otroligt!!!! BAH!!!! JÄVLA KARLAR!!!!!!
Men de växer la til sej med får man la hoppas :)

ÅH! Jag älskar min nya klänning!
Den är finast!
Och jag ser inte sååå fet ut i den heller xD
HAHA!!!!
Det är ju bra det iaf ;)

Nehe!
Nu ska vi la sova snart!

Älskar min Andreas! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0