BAH :)

Tappat intresset med att skriva!
Vet inte vad det är med mej!!!! Kanske har jag inte så mycket att berätta heller!

Gårdagen!
Trevlit måste jag börja med att säga!
Full? Ja, det vart jag med :)
Kul? Jajjemen! Det var det!
Först var vi hos Leslie, sen hon Jojo och sen vart det hos Carro och Lackris!
Hehe!!!
Bara What ever!!! Hela kvällen :)
Haha så dant :)

Kom hem i natt någon gång! Typ 3-4 eller något :)
Då ställde sej Adde, Jojo och Mika och gjorde varma mackor :)

"Sara, vill du inte ha någon?"
"Nej tack"
"Sara, ta en nu!"
"Faaan så gott det var"!"

Haha tror du man är velig eller!!!!

Jojo: Faan! Jag fick en jävla uppstötning
Sara: Haha! Du spydde och svalde!

HAHA så dant!!!!

Håller med Jojo, När vi är ihop får man leta efter tokigare människor!!!
Mohaha :) Men det gillas!!!

Har bara flötat chips idag! Gott!!!

Min mens är sen igen! Det är sen jag hade den där jävla P-staven!!!
Faan alltså!!! Ingen regelbunden mens här inte! Surt!!!

Nehe! Nu ska jag glo på TV!
HAde!
PoK

Kommentarer
Postat av: Katja

SV: Vad jag håller på med,vad menar du? Om jag aldrig är glad? Jodå,jag är alltid glad och lycklig.Så förstog inte riktigt vad du menade.Om du syftar på blogginlägget så tar inte det på mina krafter på så sätt..utan det är skönt att skriva av sig bara hur man tycker och känner om en del människor.Men inget som går och stör mig,för jag är rätt van vid falska människor vid det här laget.Ha det bra! Kraaam :)

2008-12-07 @ 15:59:16
URL: http://svartaenglan.blogg.se/
Postat av: yoyo ofcourse!

hahaha oooh<3 det var roligt :D:D

2008-12-19 @ 16:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0