God Morgon!

FY så trött jag är!
Sovit ganska dåligt i natt!
Adde ligger och sover ännu, men han åker upp vid 10 tiden! Det ska städas här hemma!
Och det behövs verkligen!
BAH!!!
Igår kväll kollade vi på film och mös!
Mika gick hem vid halv 1-1 i natt!
Då gick vi och la oss!
Somnade nog ganska snabbt!
Men jag har ju börjat drömma massa tokit igen!!!

URK!

Ska med mamma sen till Willys!
Handla mat hit hem och mamma ska handla till smörgåstårtorna!
Hon ska ju bjuda på det på Onsdag!
Lite fest och så :)

Ska med mamma hem sen!
Ska sova hos henne i natt!
Ska ju till vårdc. på måndag morgon!
GLÖM INTE SKICKA IN PAPPER TILLF-KASSAN!!!!
Påminner mej själv!
Får ju nya papper igen sen!
Men jag hoppas att det är lugnt med F-kassan sen!
Det där med att vara sjuk är JOBBIT!
Massa krångel med papper, sjukintyg och sjukanmälan!
Men jag tror att det fixar sej!

5 Januari börjar vi i skolan igen!
Nya tider, nya tag!
Känner att det kommer bli bättre!
Ljusare ute och så sen igen!
Lättare att komma upp då ;)
Det är nog inte bara jag som är en morgontrött människa!!!
Finns nog en hel del!

På TV´n är det barnpogram som jag sitter och lyssnar på..
Någon flicka som pratar utan att det syns, ska se ur som om hennes gosedjur pratar! :p
Det var bättre förr säger man ju!
Och när det gäller barnprogram håller jag faktist med :p
Riktit tecknat! Det är svinbra!

Nehe!
Nu ska jag se TV en stund innan jag börjar städa här hemma!
Ta en macka med tror jag!

Hörs!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0