Hemma!

Hemma igen då..
Och ensam...
Tråkit...

Skulle behövas dammsuga, men seriöst! Jag är helt slut!
Jag orkar inte! Jag hinner ta det ikväll eller i morn!
Kanske ska jag till Lina sen...
Och på tal om Lina, Tatueringen är flyttad från idag till den 4 Januari..
Men vi får väl se om det blir av!!! Märks ju!!!

Adde slängde på en maskin tvätt innan han åkte, så den får jag hänga upp innan jag drar (om jag gör det)

Jag är precis slut efter en KORTdag i skolan!
Somnade runt halv 11 igår kväll! Vaknade vid 3 tiden igen! Det luktade tacos i hela lägenheten! Och jag vart hungrig xD
Men fanns det någon tacos då? NEJ! Adde, den late faan, hade bara stekt färsen och tatt majs... Så det vart en halv drickjogurt för mej! Sen la jag mej igen!! Och somnade ganska genast! Skönt med sömn iaf!!!!! Jag hoppas innerlit att jag kan somna så tidigt idag med! För i morgon är det lång dag!!! Och jag måste ju ha med mat då också! Och det här med o banta xD HAH så måste jag ju göra något nyttit! Och det är ju inte min starka sida! Men jag får väl ringa mamma! Hon vet ju lite maträtter som jag kan göra! Stuvade morötter kommer och säga, men då slänger jag på luren i örat på henne! HAHA faan vad det är äcklit! xD Funtar på GI-metoden ist!! Stekt potatis och sånt! Det är ju smaskens! Mycket ägg och aa jag vet inte! Fåga moster Marie! Hon och hennes karl gick ju ner en hel del då de bantade!! Det syntes verkligen massor!!

Guuud vad jag bablar :) Har ingen ork till annat.. Ligger ju med Tv´n på med! Men det är ju bara massa skit just nu!
KANSKE ska jag se på en film!
yääyää
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0