Natten till 2/12

Nu sitter jag här igen! Mitt i natten xD Klockan är lixom 5 över halv 1 och jag ska la snart dra med karl in i sängkammarn för att glo på film! Har en massa nya filmer på datorn nu :)

Trolltyg i tomteskogen är helt suverän, en barn film som jag såg när jag var en liten knatte :) Så har du barn köp den eller ladda ner den! Skit kul :) Och om du inte ha barn kan du ju se den iaf :) för den är skitkul :D
Gudarna måste vara tokiga är också en film som är asskön!!!! Kika! För du kommer inte ångra dej! Jag tycker att ettan är bäst! Men tvåan är bra den med :)

     
Här är bilder från TROLLTYG I TOMTESKOGEN!



Gudarna måste vara tokiga

Där har ni 2 filmer som är bra iaf :) Fast den sistnämnda har vi på dvd (köpe film) :p


Jahopp! Kvällen har gått jädrans fort måste jag säga!  Leslie va som sagt här förut, vi käkade varma mackor och snacka lite skit, jag kollade på trolltyg i tomteskogen och han satt med sin dator! Han är nog den sämsta jag vet på datorer! HAH Vilken idiot :) Jojo kom mitt i filmen :) Men det var mysit! Vi har spelat gratisspel på nätet! Provade på några stycken :) Det var skoj! Och pingvinerna var söta :) Mihi!!!!

Var på stan innan idag! Fikade med Adde, Lena och Tommy! Hugos så klart! Deras kycklingbaugette är nog ta mejfaan de goaste som finns :) Jammi!! Spelade ett par hundra med, men vann inget! Men gör inget :p Vann ju en hel del igår så :) Glad över det är jag kan jag lova :) Men de har inte hunnit komma in på mitt konto än!

Snart kommer pengarna till mamma med! Så vi kan hämta ut soffan och fotöljerna. Ett jävla tjat om de där möblerna! Jag vet, men jag längar efter att få det fint och mysit här :)

Mammis va här en sväng förut med! Lämnade lite juldukar och så snackade vi lite skit med <3 Hon hade vart hos syster! Rasmus var lika go som vanlit sa hon :)


Märks att jag snart ska ha den tråkiga veckan! Brösten ömmar och jag mår illa! Trött som satan är jag med! BAH, jag hatar den veckan alltså!!!!!!!! Men det är ju bara ett par dagar så :D Sen är det bra igen :D:D
Hoppas att magen blir nättre nu efter medicinen! Hatar mina sura uppstötningar! Det är ju säkert dom jag mår så illa av! Ehm, aaa...

Härligt med blogg, att få skriva av sej allt mellan himmel och jord ;)Me like!!!!

Nehe! Hopp i sängen nu då! I morn ska det bli LITE städdag här :) (finns inte mycket att städa, men bättre att ta hand om skiten när det lite än att lämnat för att bli mer skit xD )



Nattinatt PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0