Nyårsafton!

Idag är sista dagen på detta år!
Och SHIET vad saker det har hänt i år!
Jag och Jossan i gamla lägenheten! FAAN vad vi söp ;)
Madde och jag i Skara! ASKUL och hoppas det blir likadant nästa år!
Jojo och jag i somras! :)
Jossan och jag i lägenheten i c-borg!
Lina och jag nu i vinter!!!!
Faan! Vilket år! Och det finns inte mycket jag ångrar!!!

I januari köpte jag Disel! Vilket är bästa köpet detta år :)
Mammas älskling! <3 Snart ett helt år med mammagrisen! Mys! <3


Stina kom hem till oss i agusti eller något!
Min lilla tös <3 Älskar henne!


Tessan har både fått bra och dåliga besked inom hennes cancer!
Men nu blickar vi framåt! Och i januari läggs hon in för sista gången!
UNDERBART!

Har flyttat, hm, 2 ggr! HAHA
Från väster till ettan i c-borg! Och efter det ner till 2 1/2an med sambon! <3

Jag fyllde 20 år i Juni
Fia fyllde 25 år i Juli
Mamma fyllde 50 nu i december
Alla jämt :)
A alla utom lilla Rasmus som fyllde 1 år i maj!
  

A herre gisses!
Och året som kommer nu kommer väl se ungefär likadant ut skulle jag tro xD
Träffa nytt folk, festa och leva livet!
För inom "snar framtid" kommer jag och Adde bilda familj!
Det är det vi har sagt iaf :)
Bäst att leva livet ordenklit innan ;)



Ajja!
Det jag ville säga med detta inlägg är GOTT NYTT ÅR till ALLA..
Även dom man inte har så bra kontakt med och kanske är osams med! Önskar er allt gott!
(utom äckel-Malin och Plast-Juden!!! För ni kan lika gärna dö!)

GOTT NYTT ÅR!
För det kommer jag få ;)

Pussellipuss

Kommentarer
Postat av: jossanasp

Ja fy faan va kul vi har haft det här året honey =)

Ångrar "typ" inget haha.

Love you <3

2008-12-31 @ 13:21:44
Postat av: Sandra kuss ;)

Och mamma fylde 45 , haha :)puss (L)

2008-12-31 @ 14:35:24
URL: http://sandrablidh.blogg.se/
Postat av: din guldfisk!

finaste året med dig sara<3

du räddade mig ifrån deppighetsperioden, och nu är jag som en helt ny människa! :)

fan vad jag älskar dig, pusspuss<3

2009-01-02 @ 01:19:30
URL: http://yoyoblowjob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0