Söndag!

Ligger på våran nya soffa hemma :)
Älskar min soffa <3
Något skit med ABBA går på TV´n!
Lyssnar bara lite på´t!
Peter skulle komma till Adde snart!
Jag vet inte riktit vad jag ska göra sen!
I morgon ska vi ha storstädning!
Behövs verkligen!
Agnes, mitt lilla hjärta kommer i morgon med!
Vet inte vad vi ska hitta på!
Hon ska få bada och kanske kan vi baka hon och jag :)
Hittar säkert på något!!!
Jag har saknat henne så mycket!
Så mycket att det gör ont i mej!
Värsta mys att hon ska komma <3<3<3

IGÅR
Jag och Jossan åkte till Leslie med halv 6 bussen!
Knäckte första ölen runt halv 7!!!
Adde stannade hemma och sålde sina öl till Lena!
Hon kom med till Leslie!
Trevlit så!
Det var en hel del folk som kom till honom igår!
Jag och Leslie var ute och gick i 100år igår! Jag mådde illa!
Pappa-Tommy hämtade mej och Lena vid 4 eller något :)
Då åkte jag hem och mös med Adde <3
Somnade runt halv 6-6 tiden i morse!

IDAG
Vaknade ju säkert runt 12 igen! AStrött!!
Ringde Leslie, messa med mamma och Jossan!
Mamma har gjort slingor idag, men det syns inte allt för mycket!
Hon ska göra nya snart igen, men med ljusare färg!
FINASTE MAMMAN <3<3<3
Mamma kom in och hämtade upp mej och Adde vid 4.
Då åkte vi och käkade pizza.
Sen var vi och på MAXI och handlade en trådlös telefon till hemmet :)
För nu har vi hemtelefon! YääY!!!!
Säg till om du vill ha numret :)
Mohaha!

Nehe!
Nu ska jag vara social för Peter och Sandra!!!
Ha´t bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0