Nu så!

Börjar med att tacka så mycket till Bardan!!!!
Tack!!!


Och sen till dej! Jag skulle kunna spotta dej i nyllet!!!
Men det enda jag kommer göra är att skriva i min blogg om hur patetisk och cepe du är!!!!
Nämner inga namn! För då skulle du och din karl anmäla mej med som med alla andra!!!!
För inte någon av er kan ju ta saken i egna händer och diskutera!!!! Det enda du hade att komma med var ju hur psykisk sjuk jag är! :) What ever säger jag bara :) Det tar lixom inte på mej ;) Never! Det kommer aldrig ta på mej vad du än säger! Eftersom det inte är något vettit alls! Så jag skriver av mej till dej nu! Sen lämnar du mej OCH BARDAN ifred! För VI vill INTE ha något mer med dej och göra INGET alls!!!!
Och JA, du beter dej som en hora! Du säger att du inte behöver jobba, din karl försörjer dej! HAHA bara han får sex så får du pengar, om inte det är horigt, vad är det då? :o
Du har ju skrivit mer än 1 gång till mej och avslutar alltid med "kraam", HAHA jag är inte, var inte, har aldrig vart din vän! Nej fyfaan!Jag hade inget emot dej innan, men att en människa kan sjunka så lågt att hon klankar ner på en annan människa så pass som du har gjort är VIDRIT, fyfaan alltså! Det är äcklit!!!!! Att du måste klanka ner på henne, helt otroligt, bara för att du själv "ska må bra".. Det enda du är,är bara vidrig och falsk FITTA! Du är inte ens värd min skit!!!!!!! Till och med den är MYCKET mera värd än du!!!!!!!!!!! Det måste vara bra nu!!! Förstå det! Det räcker med skit nu!
Visa dej så pass vuxen och mogen nu! Lämna OSS ifred!!!!



BAH! Vissa fattar verkligen ingenting! Men nu har jag skrivit av mej ;)
Har vart hemma hos Kicka idag! Busat med lille Casper! Och han är så sööt!!
Kicka är verkligen duktig med honom :) Hon kan det där med att vara en bra mamma :)
Menne, what ever!!!! Alla uppfostrar sina barn olika, men en del kan man ju undra om de verkligen ska ha barn!

På tal om barn, GUD vad jag saknar Rasmus!!!
Måste hälsa på dom snart!!!

Nu ska jag KISSA och RÖKA för er som vill veta ;) Bye
PoK

                                                                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Kicka

Meeh oj undra om ngn kommer ta åt sej ^^

Go Sara go Sara (A)



Åh tack, jag är bara mej själv med min son =)

Han är jue mitt allt och han är mitt liv,

JAG UMGÅS JU IAF MED MITT BARN =)

2008-12-08 @ 20:00:43
URL: http://missjlcat.blogg.se/
Postat av: Sandra

Varsegood gumman, det är du värd det vet du :) . älskar dig grymt mycket syrran! <3

2008-12-08 @ 20:02:27
URL: http://sabagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0