Trött som satan! ^^

Hejsan!
Idag har det blitt storhandling IGEN! Tycker inte vi gör annat xD
Nee, men handlade för lite över 1000 :- Men fick en hel del för det ;)
Och nu har dom ju billigare godis på östenssons så det fick bli en påse till vardasrumsbordet :)
NammNamm!! Handlade massa grönsaker och sånt gott :) Kött, färs, frukt, kattmat osv.. :)
Så när min karlkommer hem kommer han nog föräta sej :p
Vi har ju haft mat hemma innan alltså! HAH lät som om vi inte hade haft någonting hemma..
Men vi har inte haft något skitgott bara xD

Köpte 2 julstjärnor till vardags rummet med :) Fint så :)

Trivs hemma nu :) Det är så hemtrevlit! MEN KOMMER BLI ÄNNU BÄTTRE MED SOFFAN!!! :)
Tjat, tjat, tjat! ;D Hah

Jag har funderat på att bli nyttig! :p
Att gå ner 5-10 kg :D Skulle ju säkert behövas! Men jag har inte riktit motivationen för det!
Kanske ska jag ta och göra det som en tävling xD Slå vad  med någon :p
Någon som vågar?
Skulle vara kul att prova på´t, för skojs skull och se hur mycket jag kan gå ner :)
FAST jag är jävulst lat också :) Kanske kan bli lite piggare då med? :)

Adde vill att jag ska gå ner till affären och köpa tacos saker :)
Men jag fryser så dant! Men affärn stänger ju inte än på 2 timmar!!! Så jag hinner ner om jag orkar det sen!!!

Ajja
PoK

Kommentarer
Postat av: Katja

Hello! Jag vågar utmana dig! :) Har nämligen tänkt samma sak som dig..men det är så otroligt tråkigt helt själv :(

2008-12-02 @ 17:59:43
URL: http://svartaenglan.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag har gått ner 2 kilo sen okt. men det är för att jag har fått matrutiner. :)

2008-12-02 @ 21:34:24
URL: http://sabagu.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag kan vara med på din tävling =)

Jag känner likadant vill gå ner men inte riktigt så sugen på att lägga engeri på de :p

2008-12-02 @ 21:59:29
URL: http://jlcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0