Tankar och Åsikter!

Jahopp! Så var man där igen då!
Mitt i natten och jag kan inte sova!!!

MÅSTE bara säga hur jävla patetisk man kan vara att man tappar andan och inte får någon luft, att man tjuter och skriker och gapar bara för man träffar sin idol!!! (kollat på tjejen som ballade ur då hon fick träffa Johan Palm!) Effersej tycker jag att han verkligen SUGER! Killen kan ju inte sjunga för fem öre JUST NU, stackarn är ju i målbrottet och det låter ju bara skrikit och gapit! Fyfaan! Det var verkligen på tiden att han åkte ur idiol! FINE, om ett par år kanske han kan prova på det igen! När hans röst är bättre! Men just nu, NEJ!! Den här tjejen sa i TV att hon älskade Johan Palm MER än sin FAMILJ! Hur i helvete är hon funtad? Stackars, stackars lilla fjortisbrud! (skulle kunna spy på dej om jag fick syn på dej) Sånt där äcklar mej ENORMT! Hur kan man säga att man "älskar" en människa som man inte känner, hur kan man i TV säga att man älskar någon människa man inte känner mer än sin FAMILJ! Bah! Väx upp bruden!!!

Aldrig i helvete skulle jag kunna säga att jag älskar någon mer än min familj! Aldrig! Det är patetiskt och väldit omoraliskt!


Soo!!! Nu fick jag avreagera mej lite!!! Skönt!! Behövs ibland måste jag säga!!!

Jag mår så jävla illa! Faan!!! Jag vill inte må illa! Det gör faan ont i magen alltså! Ajaj!!!!

Jag läste en killes blogg "Livet som Henke" Måste bara säga att jag diggar att det är en KILLE som kan skriva av sej om vad han håller på med och hans vardagliga saker :D Intressant tycker jag :) Och ganska söt var han med :) HAH
Läser ju "17 år och 3-barnsmamma (nu 18)" med! Intressant! Tycker verkligen det! Syrran som bara har en unge tycker att det kan vara lite jobbit ibland och Rebeca som hon heter har 3! Och hon är BARA 18 år! Jag hade ALDRIG i livet klarat av det när jag var 18! NOFUCKINGWAY!!!! Tror knappt att jag hade klarat av en då xD

Tycker att jag levt ett bra tonårliv! Kanske lite mycket festande! Men jag har ALDRIG rökt på eller provat några andra droger! Och det skulle ALDRIG falla mej in i att ens tänka tanken på att görat heller!BLÄK! Skabbit tycker jag! Tänk att det finns folk som verkligen INTE har något liv! Springa runt och vara höga dag ut och dag in! NEJ tack!

Visst vet jag om folk som hållt / håller på med skiten! Men jag umgås inte med dom! Händer att vi hamnar på samma fester ibland! Men det är ju knappast någon som jag bjuder dit eller bjuder hem till mej! Shiet! NEJ NEJ!!! Håller mej till dom jag kan lita på och som jag vet inte gör något så korkat!

Att man festar i tonåren hör nog till! Man ska leva loppan av sej innan familjepratet och allt det kommer! JAG tycker det iaf! Folk får ju tycka vad de vill, men jag ångrar inte det som hänt i mitt liv! Visst, vissa saker kanske, men en del av dem är ju inget som jag skulle kunnat ändra på endå! Det hade hänt oavsett om jag vore nykter eller inte! Och det är bättre att festa av sig innan man skaffar familj och allt det där.. Jag vet en del som ha bern (okej, de är ju 12-13 år) men föräldrarna är ute på krogen faan varje helg! Jag tycker att det är sannslöst!

Kommer nog sätta det här inlägget under "MINA ÅSIKTER". För det är ju det! Och en del kommer nog inte att hålla med mej! Men jag skiter i vilket!!!



Innan jag ska stänga ner datorn vill jag bara säga ett par ord till mina vänner och familj!!!!

Mamma
Utan dej hade jag inte vart den människan jag är idag! Mina värderingar (de flesta) kommer från dej! Och jag är dej evigt tacksam över allt du gjort och ställt upp för mej!
Pappa
Du är ju mina pappa! Dej kan jag alltid räkna med om det vore kris eller liknande! Tack! Älskar dej!
Mormor
Min älskade mormor! Tack för att du finns! Och alla fina minnen vi delar! Du är den bästa mormor man kan ha och som man kan önska sej!
Syskon
Jag är ju minstingen, så vi har ju inte alltid haft så bra kontakt :p Men jag skulle ALDRIG i livet vilja byta ut er! För ni är dom bästa stora syskon man kan ha! :)
Rasmus
Mosses lilla skrutt! Den finaste varelsen på denna jord! Helt otroligt att man kan älska någon så mycket!
Andreas
Min andra halva! Du en en av de bästa som finns!!! Det vet du! Och jag älskar dej så otroligt mycket <3 Tack för att du är min klippa! Och ställer upp för mej när jag har det jobbit! Älskar dej!
Djuren
Även er räknar jag in som familj! För utan er vore livet så otroligt tomt! Ni är de bästa! <3
Vänner
"Man blir som man umhås" sägs det! Och det hoppas jag! För ni är underbara! <3 "man kan aldrig ha för många vänner", sant kanske, men jag har ju de bästa vännerna man kan önska sej! Och jag behöver inga mer! :) Älskar er!!!!

Nu har jag nog fått med allt jag vill ha sagt för ikväll!
Sov gott mina läsare!
PoK

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

haha jag diggar hur hon rör sig och sen älskar jag hennes ögon där vid 00:30 - 00:35 :D

2008-12-01 @ 06:19:27
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0