03.10

Är klockan, och jag MÅSTE försöka sova! På med något skit på TV´n så kanske jag kan sova sen! Skulle behöva det om inte annat!!!! Eva ligger påmadrassen på golvet och småsnarkar ikapp med hunn! Adde ligger i sovrummet med katterna! Jag ska ta mej ett natti blogg, sen ska jag lägga mej på soffan och se TV! Adde ska gå upp om en timme, så då kanske jag har somnat om jag har tur! Kan verkligen inte sova om jag är ensam! FY alltså.. Och Eva ska ju åka hon med då, samtidigt!! Jag kan ju ringa mamma om det vore något, men vill ju helst inte väcka henne! Synd ju!!

Var på vibben att hon skulle hämtat mej när hon var på väg från jobbet! Tur att Adde hann komma hem då.. Men inte trodde jag att jag skulle ligga och vara vaken kvart över 3 en måndags morgon!!? Men jovisst vart det så.. Jag har msnat med Jojo-stackarn och så har jag spelat spel! Börjar få tandverk med :s!!!! AJ!!! Vill inte ha! Borsta tänderna ännu en gång denna kväll då! Men röka först!

Ajja, Nattinatti då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0