19.00

Så sitter man här igen! Efer en långdag i "skolan" och sen vart det ju säkert stan då xD
Handla massa julklappar, vart nog 1500:- iaf :) Men visst är det värt det :) Roligare att ge än att få tycker jag :)
Gjorde skitfula tomtar sen när jag kom hem!

HAHA TOMTEJÄVEL xD
Men SKITKUL var det att sitta och pyssla, även om de är fula som satan själv :p

KOMMA IHÅG LISTA FÖR MEJ!
Handlat till:
Mamma, Pappa, Jonas o Pernilla, Fia o Robert, Rasmus, Mormor, Roffe, Biggan, Jojo, Lina och Helena

SKA handla till:
Roy, Angelina, Alicia, Emme!

Pratar med Helena i telefonen med xD
Hon fick ett par hundra nu i julklapps-förskott...
Hon hittade en mobil som hon gillade och tog abonemang på!
Så det kostade 200:- att ta den då! Som såndär första betalningen du vet!
Yää,yää.. Hon fick det iaf :) Och glad vart hon :)

Min älskling har lagat mat :) Eller han håller på :) Mums ska det bli :)
Potatisgratäng och kött! Och hans mat är suverän ;)
De e "min" kille de ;) Min POJKVÄN / SAMBO iaf :p

Nehe, nu ska jag se hur det går för Felix (som sitter och spelar TV-spel!)

KANSKE skriver sen xD
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0