20 November 2008 kvällen!

Myskväll vart det för mej och Jojo... Vart till att göra tacos! Och det är ju såå gott :)
Åt 2 st och vart proppmätt, hårt bröd ofc!  :) Namnam! VArt MASSA mat kvar så Adde kommer bli jätteglad när han kommer hem och får snaska massa gott till kvällsmat :)
Jojo åkte nyss hem ocj jag ska se var det går på TV´n.. Antagligen inget speciellt! Men vad fasen!
Lägger mej på soffan! Då kanske jag kan få slumra te en stund innan Älsk kommer med! <3

Har faktist städat toan idag, Dammsugit, torkat golv, bytt i kattlådorna, rengjort toastolen (såklart!) tvättat och aa.. ALLT är fixat och INGEN tvätt finns det :) Känns så skönt! Jag kan bara inte ligga en hel dag utan att göra någonting! Fast jag är sjuk så finns det inte en chans på miljonen att jag bara kan ligga! Nej, nej! Blir allt för rastlös då xD

Och ikväll vart det ju tacos med :) Jojo och jag "bröt" upp Addes skåp där det finns pengar! HAHA jag hade inte så att det räckte till :p Men det visste han om! Så han vart inte arg när jag berättade det :) Och självklart har jag köpt mina mummsiga chips med :) Så gott! Kände att jag behövde det!

På lördag ska jag träffa min lilla tös! Min lilla Agnes! Vi ska till Tessan på fika och så :) Mysit så :)

Nu är det spännande på TV´n skriver senare eller i morn! HAde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0