20 November kl:23.05

yää,yää..
Jag börjar bli trött nu, Var tvungen att ta atarax förut och nu känner jag av det ganska väl!
Hostan kommer och går! Och när den faan kommer känns det som om jag ska hosta av mej ryggen!
Jag ligger här på soffan och är smått irreterad! Och varför vet jag inte! Eller lite kanske, men det beror sej inte på någon speciell utan på mej själv! Ont i bröstet efter allt hostande med! Urk!! Irreteeeraaaaad!!!!!!!!

Adde kommer snart! Det är jag ju glad över så klart! Min duktiga arbetskille :) Mohaha! Han är min min och bara min! :)
Nee det är han ju inte xD Jag äger ju inte honom! Men han är MIN sambo, MIN pojkvän! Så han är ju min på det sättet! Men man kan ju inte säga att han är MIN på något annat sätt! Snacka om att jag yrar eller xD
Pucko jag!!!! Men visst har jag rätt!!!

Fasen vad tråkit det är och vara ensam! Visst att man kanske inte gör något mer speciellt när man är 2 men man är ju endå 2 som glor på TV´n och så... Tråkit att Jojo va tvungen att åka tidit !  Men hennes mamma kom och hämtade henne så hon slapp gå hem ;) Göllit :) Jojo slumrade till på soffan förut xD SötNöt <3

Nu ska jag lägga mej och blunda på soffan, lyssna på TV´n ochvänta på "min" Adde :p
Sen (om jag inte sover) ska jag nog vräka i mej massa chips :p
JAG ÄR TJOCK OCH JAG VET! MEN JAG BRYR MEJ INTE!
Yäpp!!!! Nu skriver jag INTE mer ikväll!

PoK


Kommentarer
Postat av: KARATE

usch va träligt med hosta :(

hoppas det blir bättre snart,

jag hoppas det ska bli lyckat i morgon å att det inte blir massa bråk eller nån har sönder nått.. men de ska nog gå bra..

längtar tills jag bor i stugan å hänger lite mer i motala så vi kan träffas mera.. i miss you <3

2008-11-21 @ 01:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0