21 November 08 klockan 10.50

God morgon!
Vaknade för en gång skull ganska skaplit :) Skönt! Men kroppen  segar! Är inte frisk riktit än! Har ju hostan kvar iaf! Men i natt kunde jag sova! Och det kändes underbart :) Somnade skaplit med :) Innan 1 skulle jag tro! Och det håller sej ju inte till vanligheterna :) Ska snart dra upp Adde från sängen! För nu är det allt dags och vakna :) Latmask är han :) Disel har fått rycket på bollen som Adde hängt upp på hans klösbräda :) Drar sej upp och sen ramlar han ner! Samma visa varje gång :) Mattes buskatt <3 Stina ligger på golvet och glor på Disel! Hon undrar la vad faan han gör :) Hah, de är så söta! <3

Carro kommer snart hit. Hon skulle hänga tvätt och sen skulle hon komma! Undrar vad hon ska hitta på ikväll!? :p Hon skulle bara vara här en liiiten stund nu innan hon skulle åka o simma! Jävla duktig hon är som rör på sej :) Jag är för lat! Effersej bryr jag mej inte så mycket om hur jag ser ut så :p Det är nog mest alla andra som klagar på min vikt xD
DON`T CARE

Nehe, slänga upp Adde nu då innan Carro kommer!
PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0